29 Oktober


Jag har inte haft tid att blogga i helgen. Jag vet förlåt. Jag har festat och jobbat omvartannat. Dessutom har jag försökt flytta ordentligt. Det har gått bra, nu har jag hälften av mina klacksor här och hälften hos mami och papi. Likaså med kläderna. Jag har lovat att visa en bild på mitt gamla rum, det är faktiskt inte färdigstädat än, så det kommer dröja, men ni ser ju bakom mig lite på bilderna. Såklart har jag rosa på väggarna, men ni ska bara se resten ;).

Åhh jag har så mycket jag vill säga men jag vet inte hur. Kommer nog sitta uppe hela natten och posta en massa :D Jag har saknat er. Jag är ledig imorron så jag kan sova länge.

Jag suger ju på att posta vad jag har på mig, det finns många anledningar men den största är att jag inte orkar ladda in bilder varje dag. Här kommer iaf lite outfits från helgen:


Mission: Skaffa en ordentlig kamera



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0