Ebay


Detta är så typiskt, och så typiskt mig. Jag blir aldrig nöjd. Bara för att jag köpte en skitdyr rosa 80s jacka för en månad sen, så vill jag redan ha en till, nästan likadan. Den jag köpte ogillade jag på en gång, det var inte samma färg som på annonsen, den var mycket pösigare än på bilderna, och även fast det stod stl xs. Jag vet inte hur dem lyckats göra den så snygg på bilderna men på mig ser den mobbat ut. Det är synd när man lagt ner så mycket pengar, och skickar den över hela atlanten. Men jag får hålla fingarna i styr och inte göra samma misstag.
Note to self: Köp inga jackor utan att pröva dem först.

Min jacka:                Jacka på Annons:
 
    



Du får gärna lämna en kommentar, men om du inte har något att säga så gör du mig glad bara genom att klicka här för att rösta på mig ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0