Shoewawa


För två år sen köpte jag mina första riktigt höga pumps. Sen dess har jag samlat på mig över 20 par klackskor. Jag önsakde dock att jag hade haft råd med mer. Men en kvinna måste ju visa upp skorna också, så krogbesöken har tyvärr också tagit sin del av min inkomst. (Ja jag använder klackskor vid varje utgång).



Mitt nästa inköp ska bli dessa från Office i London. Jag var i London i början av Oktober med min käraste väninna Bella. Jag blev störtkär i dessa bubbelgumsrosa pumpsen (det är mer chockrosa än på bilden), men tyvärr ville inte min budget tillåta det inköpet just då. Och då kan jag tacka gudarna för att internet finns till.

För dem som är mer intresserad av min Londonresa så finns det bilder på min bilddagbok man måste vara medlem för att kunna se något. Där finns det också en uppsjö av klackskor som jag laddar upp vissa dagar.

Jag ska ladda upp så mycket klackskor här som jag tycker är nödvändigt. Men det är helt onödigt att ladda upp skor för att dem är snygga, om jag inte har nått mer att säga. Därför finner ni fler klackskor på bilddagboken, för där laddar jag bara upp en massa jag tycker är snygga.

För den som vill läsa mer om en massa olika skor så finns internets bästa skoblogg här: http://shoewawa.com/


Du får gärna lämna en kommentar, men om du inte har något att säga så gör du mig glad bara genom att klicka här för att rösta på mig ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0