1 April


Hej allesammans. En ganska seg bloggstart, men jag har verkligen ingenting att säga för tillfället. Har städat en massa, kan erkänna att mitt rum typ platsar i programmet Rent Hus om du har sett det. Då kan ni kanske förstå varför jag inte har lust att sitta vid datorn vidare mycket.

Däremot har jag en hel del grejer jag har köpt som jag måste visa er, men det kommer jag visa när jag får hem det så att säga. Dessutom håller jag på att tjafsa med American Apparel därför att jag vill beställa från den amerikanska sidan, för där är allt i dollar och därför typ hälften så dyrt. Men de vägrar frakta till Sverige vilket är helt absurt, varför ska vi behöva betala 45 Euro för ett par tights när de bara betalar $45?? Jag hatar USA.

Tipsa mig helst inte om myus.com heller, jag tycker dem är värdelösa. Jag kan inte för mitt liv förstå att Sofi Fharman fortfarande tipsar om dem, det är rena rånet. Ska kolla hur man kan lösa det, har ju lite vänner som är i USA just nu så.

Men annars då. Imorgon ska jag på nyföretagar centrum och få lite rådgivning. De är underbara. Sedan ska jag och Bella till Stadsbiblioteket här i Stockholm och sitta och ansöka om olika stipendium och bidrag för vårt kulturarbete. Najs najs.

Även fast det är fint väder och underbara vårkänslor så mår jag piss. Jag vet varför men jag kan inte göra nått åt det just nu, de som läser detta borde - för jag vet att de gör. De borde i alla fall känna sig träffad.

Satt och kollade i bilddagboken, förra våren. Jag har bara en massa bra minnen, även fast man hade det kämpigt innan studenten, men biljetter till studentskivan och betyg, och inte minst en viss Erik som ställde till en hel del. Varför var jag så glad då, trots alla omständigheter? Varför kan det inte vara så nu? Obegripligt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0