29 April


Godmorgon alla glada, har tillbringat morgonen med att titta på Vakna med The Vocie i vanlig ordning. Samt uppdatera mig i bloggvärlden. Hann inte läsa mycket i förra veckan, och nuförtiden blir det att man lusläser igenom allt på ett par timmar en gång i veckan istället för att sprida ut det som jag gjorde förr. Well, well, som jag sa till Bella igår - Jag längtar tills jag har råd att säga upp mig och arbeta på mitt eget kontor, då kan man ju läsa modebloggar på arbetstid, vore inte det drömmen.

Dock ratar jag jesussandaltrenden, vad är grejen liksom? De är horribelt gräsliga ;(

Jag är uppe med tuppen nästan, i alla fall tidigt för att vara mig en ledig dag. Det är underbart väder ute, som vanligt. Men jag måste tyvärr trotsa en chill dag i solen, för så här ser dagens to do list ut:

  • Städa rummet - Nu börjar det bli kris
  • Kolla vad som är kvar av lönen samt göra en slags månadsbudget
  • Deklarera företaget
  • Deklarera för mig själv
  • Kontakta fler annonssponsorer
  • Kontakta de sponsorer vi redan kontaktat
  • Skicka Kissbiljett till Johanna
  • Skicka alla halsband till vinnare i bloggen
  • Videoblogga?
  • Utse vinnare i Fixa Outfiten samt påbörja ny omgång
  • Gå på informationsträff på Skatteverket
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0