Jag sätter på mig min överviktiga pojkvänns tshirt och kavaj och har ett alldeles för långt skärp i midjan - Voalá mode


Hej alla. Måndag, hektisk vecka. Vi hade ju satt vår deadline på sista April, men eftersom jag och Bella går om varann, alltså jag jobbar när hon är ledig och vice versa så tar det längre tid än planerat. Känner dock ingen major stress eftersom man inte kan styra över allt hela tiden.

Dock har jag inte tillräckligt med energi för att skriva många och bra inlägg, dagligen, än. Och eftersom jag inte har tid att fota allt jag shoppat denna månad - just nu. Så tänkte jag posta lite fler bilder på min favoritbrud Agyness Deyn, tur att jag inte är lesbisk då hade jag nog varit olyckligt kär, fast det är näst intill alltså.

Förlåt men måste bara säga detta, jag brukar inte vara en så negativ person, men alla bloggerskorna i veckans Sofi Mode var sjukt kassa. Aldrig att jag skulle sätta på mig det, och hur posar dem? Man såg ju inte vad dem hade på sig. Den enda som såg professionell ut var Elin Kling och det var ju tur.

image1657image1650
image1651image1652
image1653image1654
image1655image1656
Kommentarer
Sassy

Agyness är en av mina favoritbrudar! älskar hennes stil!

2008-04-24 @ 14:01:39
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0