Orka orka.


Nu har jag bestämt att orka svara på alla kommentarer i alla fall, för att känna sig lite bättre. Dessutom så ska jag göra dessa grejer imorgon:

  • Posta en massa halsband - hur många gånger har jag inte sagt det nu?
  • Hitta alla företagspapper och kopiera dessa
  • Skicka iväg tidningen och en presentation till Interpress
  • Kopiera mitt schema på jobbet så jag vet när jag jobbar
  • Åka på möte
  • Ringa alla H&M och se om min skinnkjol finns kvar någonstans
  • Om den inte finns så ska jag köpa en kjol på Gina Tricot - En rosa leopardkjol
  • Kolla på Make-Up Store om där finns ett lila läppstift som jag ska ha på Adam Tenstas Releasefest på Torsdag
  • Sitta med Bella på stadsbiblioteket och se om vi kan få tryckbidrag osv.
  • Åka hem till Patsy och peppa henne med arbetsprover
Kommentarer
Ida

Hoppas du får en bra dag i morgon iaf :)

2008-04-02 @ 00:20:26
URL: http://drinkitup.blogg.se
Billy

Det slog mig precis att din blogg är väldigt 80's. Coolt.

2008-04-02 @ 16:18:31
URL: http://www.sillyandbilly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0