Kenge Kenge


Slottskogens vandrarhem. Gratis internet = Super! Fast kommer jag sitta här hela dagen? I hope not.

Idag och imorgon ska vi tillbringa vår tid i Göteborg, vad finns här att göra? Ja med tanke på att vi har ägnat de senaste nätterna genom att åka från ändhållplats till ändhållplats så måste vi konstatera att Göteborg inte är särskillt stort. Enligt turistkartan så är shoppingstråken; Avenyn och en närliggande galleria, Nordstan, tydligen Sveriges största (?). När hände detta? Vad hände med Kupolen i Borlänge? Väla i Helsingborg? eller Täby i Stockholm? Alla här hånade oss när vi inte hade någon aning om vad Nordstan var. Ska man veta det? I vilket fall som helst så verkar det inte finnas så mycket shoppingställen.

Jag har fortfarande feber till och från. Halsen och näsan har blivit ett stadigt hem åt slem och snor. Yammie! Hela gårdagen sov vi, dagen innan dess såg vi Kelis, N.E.R.D, Lil Kim och lite Håkan. Sedan drog vi och hade crazy party all night long på Kajskjul 8 och ALL OUT DUBSTEP. Jag gjorde bort mig som vanligt tror jag, sedan är mitt legg borta. En annan ganska läskig och dålig sak är att jag har fått äckliga äckliga utslag på benen.. Ska ringa vårdjouren här snart.

Vi har fotat massa människor; Tack tack för alla roliga och givande samtal. Vi har även tillbringat dagarna genom att sitta och anteckna småroliga saker, bla. Dagens Ris och Ros. För alla människor som har varit extra gulliga och extra dumma i huvet både dag och natt här i Göteborg. Som vi för övrigt gillar att kalla "Landet", jag och Bella blir så när vi är i andra städer. Om det inte är som i Stockholm, då är det ett eget land. Ex. "Har dem inga övergångsställen i det här landet?". För övrigt gillar vi att håna denna stad. Men efter att vi lärt känna Patsy och Katta så kan vi ju inte hata den längre. Vi är forna AIK:are ni vet. Då är det obligatoriskt att hata Göteborg.

Nu ska vi duscha och sedan se ifall Göteborg har nått att erbjuda i still med Söder, SOFO i Stockholm. Tror inte det?

Juste rubriken = Kenge Kenge, de var asbra på Way out West. Såg ni dem?

Skriver väl mer ikväll om, varje dag ikväll.
Kommentarer
k

herreguuuud.



det är uppenbart att ni inte kan hantera göteborg på egen hand. inom snar framtid skall jag ge er en guidad visning av staden som DEFINTIVT är bäst i sverige.



jes-us. ta ert journalistiska ansvar och gör lite riktig research nu.



puss

2008-08-11 @ 16:53:21
URL: http://katarinalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0