London Day 3




Ovanfor ser ni mina nya klackisar, 40 i ordningen eller liknande. Varldens skonaste, sitter som handen i handsken. Fran Faith, 25 pund istallet for 55! Ni kan kopa dem online.

Igar var vi pa Bar Rumba och pa MC Eksmans Birthday Bash. Jag var astrott sa det var inte sa pepp, men Bella forsokte gora det basta av situationen. Galna manniskor, britter, tillsammans med Drum n Base blir de som apor hela bunten. Eller inte apor, babianer ar kanske ratta ordet. Vi fick massa vanner i alla fall, det var kul. Synd bara att alla tror att bara for att man ar trevlig, sa ar man intresserad av annat.

Vi sov till kl 16 idag. Helt javla insane. Nu ska jag kaka en FOOT LONG rostbiffsmacka pa SUBWAY<3333. Sedan ska vi skynda att aka till Farrington och se Buraka Som Sistema. Det ligger i vart kara Shoreditch, och om vi har tur sa dyker sjalvaste M.I.A upp. Stallet har oppet till kl 6 imorgon men vi far se om vi pallar. Det finns stallen har i London som har oppet till 15!!!! De ar inte kloka.

Det sista jag vill ar att sova bort min semester liksom
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0