London Day 7


Internetet på hotellet var som sagt dyrt. Men vi vart så uttråkade att vi avled på varann.. Alla mina Jem avsnitt som jag laddat ner har vi kollat på 3 gånger typ. Det slutade med att vi satt och kollade på Ika i Rutan i två timmar igår. Ni kanske undrar varför vi sitter och häckar här på hotellet.. Jo efter 8 timmar på Londons gator, springandes in och ut i affärer så blir man trött. Vi brukar ta en promenad på kvällen, men det regnar ju så det blir snabbt trisst. Ut och supa har vi varken pengar eller tid med heller, eftersom man vaknar så sent dagen efter.

Nu har jag i alla fall köpt 24 timmar för 10 pund. Jag måste säga att det var det bästa köpet på resan haha. Speciellt när jag betalade med kortet och inte kontant. Så mina fickpengar blev inte lidande.

Förvänta er ett videoinlägg imorgon vettja!

Nu ska jag läsa diverse bloggar och se vad som händer i Sverige. Samtidigt som jag laddar ner massa massa J E M!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0