Spinnerette levererar snart



Jag kan absolut inte bärja mig, till Brody Dalle, kvinnan av mitt liv. Hennes nya band Spinnerette släpper sin skiva. Det spelar ingen roll om den är dålig, konstigt nog kommer jag älska den i alla fall. Jag bara vet det. För nu har det gått så himla himla lång tid sedan hon var levande för mig. Jag har träffat henne, pratat med henne, haft mina ögon i hennes pupillrar. Men hon är fortfarande mer än en vanlig människa för mig, omänsklig. Jag vet inte vad jag ska ta mig till när jag ser henne igen. För det kommer jag. Jag kommer nog svimma för första gången i mitt liv.

I alla fall så släppte dem för första gången en hel sång. Dock den 8/8/08 men jag skyller på att jag vart på semester. Njuuuut!  Valium Knights..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0