3 December


Sjukaste drömmen. Jag drömde att jag och Love på nått sätt hade råkat mörd en varsin person samma dag. Det var inne på en krog som var en blandning mellan Café Sten Sture i gamla stan och Fabric i London. Typ en kubikkilometer och bara massa smala stengångar med små skrymslen. Läskigt värre. Love jobbade tydligen på ett café som hade världens godaste mackor, de hade öppet dygnet runt så där lyckades vi gömma kropparna. Sen blandades en hel del andra människor in och katter som hämnades.

Skönt att vakna i alla fall. Jag vaknade av mitt armabndsur som har Hour Report, ni vet sån där talking clock från Cheapo? I vilket fall som helt så hade jag Hour Report på igår och orkade inte stänga av. Det roliga var att jag hörde bara varannan timme typ, hah flumigt. Det är så oregelbundet jag sover.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0