I don't wanna miss a thing



Hörde av Fridis att Pharrells konsert åter igen var lite för mycket. Så tydligen missade jag inte så mycket, jag är inte så stort fan av hans kåta framtoning. Att en massa jobbiga brudar ska upp på scen och verka malliga osv. Att han som många andra ska håna sin egen publik genom att få dem att härma vad han säger (för jag kan tänka mig att det är jävligt kul att vara manipulativ). Typ härma mig så får jag se hur korkade ni är. I wanna fuck tonight, 'coz I'm so hoooorny...

I vilket fall som helst så fick jag ett SMS kl 1:46 och det är inte en vanlig tid jag får SMS så att säga. Min första tanke var att Nisse, Agnes eller någon var ledsen, sedan kan det vara Telia för jag får alltid jobbiga SMS på natten. Eller någon annan person som är ute och super på en tisdag och frågar ifall jag vill med på efterfest.....? Haha det är också ganska komiskt.

Men innan jag letade fram mobilen så slog tanken mig att det kan vara Amelie, eftersom hon är i USA och de är efter i tid. Och vem trodde ni att det var? Åh min babe som jag tjatar om, men som jag åter igen måste säga är på resan för hennes liv typ. Eller nej, jag vet att hon kommer resa massor hela livet men ändå. Vi hörs inte så ofta nu när hon är borta och än mindre över sms/ringa. Så det var helt underbart att få lisvtecken och gissa vad hon skriver?

Pharrell festar i Miami ;D tänkte på dig. Haha jag har det asbra här!

Super sweet. Jag blir alltid lite tårögd när jag tänker på henne nu för tiden, så ni får ursäkta om jag tjatar men. Wow. Jag längtar till bruden kommer hem igen, fast helst vill jag ju aldrig att hon gör det för jag vet ju att hon har det mycket bättre där borta än här. Förresten är det komiskt att Pharrell är där och härjar när han nyss var här.
Kommentarer
Sanna

Men det spelar ingen roll att det är kopior! För det är billigt och snyggt och jag vill ha :)

2008-12-10 @ 19:58:02
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0