I get a feeling that tells me I know



Klockan är för mycket för min del men jag unnar mig det här. Jag ligger på avgiftning från tankar, skriver upp allt jag kan komma på och organiserar allt i mitt huvud. Typ som när man rensar och städar skrivbordet på datorn, det tar sin lilla tid. Det är exakt så jag måste göra i mitt huvud med jämna mellanrum, gärna skriva ner det på datorn också. Jag kan skriva flera böcker med mina anteckningar. Och anteckningar från förr kan jag ibland inte förstå hur jag tänke och det bevisar ju att man utvecklas, förhoppningsvis till det bättre.

Jag har precis tänt världens godaste rökelse och ska strax släcka skärmen och lyssna på Duffy på låg volym. Förhoppningsvis somnar jag denna gång, men ibland poppar en ny tanke upp som måste antecknas och då måste jag tända skärmen igen. Nackdelen med en bärbar dator, man har den vid sängen.

Just nu finns det inget bättre än Natt, Ensam, Mörker, Duffy, Rökelse, Tankar, Lättnad. Och det är kanske just då man ska sova när man känner så, innan tankarna vandrar vidare till vad man saknar. Man kommer alltid sakna något.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0