Lite innan jag sticker..


Jag har typ grrrym bloggabsinens men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Så jag skriver ner det som jag har i huvudet just nu, tex fan vad tysta ni vart på sista tiden, typ senaste veckan...? Alla är inne i sin egen julstress antar jag, för besökarantalet har ju inte sjunkigt direkt. Så tråkigt tycker jag inte att jag vart förresten, på den där bittersweet inlägget så trodde jag att jag skulle få lite reaktioner iaf. Fast det är spom det är med att blogga, allt är oförutsägbart och det är det som är det sköna. Helt plötsligt loggar man in och har massa nya kommentarer på ett inlägg som för en själv är slit och släng. Jag delar upp mina inläggi två fack, de som jag slänger ihop på minuten, som detta inlägg. Och de som jag kan jobba med i timmar, ibland tar det veckor för mig att mogna med tanken att posta vissa inlägg. Det kan handla om en artist som jag vill ska växa till sig, så man får mer information. Eller en tanke som slår mig, som jag själv måste vrida och vända på innan jag kan försöka skapa en debatt...

Just nu har jag fortfarande bara Lady Gaga i mitt huvud. Men skolan börjar smyga sig på så väl som en eventuell flytt hemifrån. Det kommer bli tuffa, fattiga månader, då jag måste betala dubbel hyra, är tydligen skyldig mamma 20 000 :S

Well well, tyvärr fick vi ingen intervju med Lady Gaga idag, men ingen skada skedd. Charlie på Universal är så himla trevlig och vi kanske ska få intervjua henne per telefon istället. Spännande! ;)
Kommentarer
Gunn

Du har en mycket go sida. Men va fasen. Vill du folk ska vara allt annat än tysta så svara mer på kommentarerna du får. ibland räcker det bara med en bekräftelse av att du läst dem och så vidare.. Vet att det ibland är jobbigt och svårt att hinna med. Men go fo´ it tjejen! Tack för balla bloggsidan. Har tidigare nervärderat bloggar men efter att jag råkade på din blogg då jag sökte på lite distillers-stuff förra vintern hamnade jag plötsligt på din blogg. och jäklar vad du driver fram inspiration.

2008-12-20 @ 03:54:40
elin

om jag inte hinner kika in här innan jul så får jag önska dig en riktigt god jul! jag älskar din blogg, du är så inspirerande. hoppas att du får en riktigt bra dag och att du får allt du önskar dig. många kramar :*

2008-12-22 @ 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0