Mele Kalikimaka!!!




Hey babes! Julafton imorgon och jag ska strax åka in till staden Stockholm och införskaffa mig de sista julklapparna. Hade ju tänkt underlätta för mig själv och köpa trisslotter åt hela familjen, men Mamma blev arg när hon hörde det så nu är jag ute i sämsta tiden, men det blir något från Lush och Body Shop till mina systrar ;)

Annars så är Amelie i Bahamas under julen, ensam, jag hoppas hon har den bästa ändå! Min kommer bli bra vet jag för Pappa hittade som sagt min plastgran som vi kommit överrens om att använda i år. Jag trodde igår att dem slängt den så jag började asböla haha, usch men imorse så vaknade jag med den vid min sida så nu är den pyntad och finfin, bilder kommer ;)
Kommentarer
nett

tjabba krabba!

hade en fråga, dina örhängen du har på din profil bildm vars kommer de ifrån? :)

god jul på dig

2008-12-23 @ 23:11:18
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0