SPINNERETTE GHETTO LOVE EP






Min baby Brody Dalle är äntligen med i gamet på riktigt. Det här är nog det största som hänt i mitt liv sedan jag tatuerade mig i sommras, ingen kan nog förstå vad detta betyder för mig. Idag släppte hon EP'n Ghetto Love med nya bandet Spinnerette (som ni kan läsa om i Mixtaped Magazine). EP'n kostar 5 dollar men gåt att lyssna på gratis här. I love it allready och känner att jag kan planka in på första bästa flyg till L.A för jag måste se dem live genast! Det har även fått en ny fräsch hemsida, babe har tillexempel färgat sitt hår svart igen, dessutom finns där en ny video, den ovan är i sämre kvalitet.. Visst är hon förbannat snygg???

Spinnerette is the sound of a sweaty black leather glove holding a lollipop’s stick, shoving it into crushed glass before offering you the first lick. If that made any sense, it might be Spinnerette. There is sweetness and there is menace. You will have the desire in spite of the obvious danger. Have you been hurt before?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0