Hurra för mig!



Alltså jag vet inte vad jag ska säga. Jag dansade hem från bussen idag, av lycka, billisterna måste tyckt att jag var insane. Intervjun idag gick så lysande så jag har tyvärr förutsatt att jag har kommit in :P Men jag är 80% säker på det, det kändes så himla himla bra så det är bara att hoppas och vänta. Jag skulle kunna säga 50 saker som vi pratade om som kändes som himla bra allting. Patsy dock är lite mer tveksam, men äldre och visare som hon är så kanske hon inte tar nått för givet. Jag tror dock att båda har kommit in och det är min högsta önskan just nu typ. Jag pratade om henne på min intervju och klargjorde att vi är ett superteam!!!

Wow, i början av denna vecka var jag i djupaste av alla bottnar. Jag gjorde en lista, kollade på The Secret och försökte sakta men säkert ändra min tankeställning, ta tag i saker som stört mig länge och rensa. Jag har inte gjort speciellt mycket i praktiken men allt börjar i tanken och jag har, med framgång lyckats rycka upp mig själv. Vi får hoppas att det håller sig.

Ni kan nog inte förstå hur lycklig man kan vara bara för att se en förändring, kontrastet. Om man har nått botten så behöver man bara liiite liiite medgångar för att det ska kännas som om man har koll på saker. Och idag har jag haft tremendes massa framgångar så det känns som jättekliv i rätt riktning.

Träffade gamla goa Stephanie idag i Skäris också, hon verkade må så himla lycklig och det blev jag också glad över. Hon som andra har vart lite förvirrad i sommras, visste inte vad hon skulle göra eller ta vägen. Det känns som om de flesta vänner runt mig har hittat upp på fötterna eftr gymnasiet nu och vet vad dem ska göra. Inklusive jag! ^^

Dessutom kommer ju Lady Gaga till Stockholm redan om en vecka!!!!!! Och det är ju perfekta damen att ha på framsidan av nästa nummer, och på måndag ska jag tokragga en lång intervju tid så vi får en fyllig intervju, låter inte det som en schysst ide???
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0