Accelerator 2008


image1379

Årets upplaga av Accelerator kommer befinna sig på Münchenbryggeriet i Stockholm den 25 Juni. Biljetterna släpptes idag kostar 600 kronor. Jag kommer inte vara där, för då befinner jag mig förhoppningsvis på Peace & Love i Borlänge.

Jag har dock stor lust att gå när jag läser det här mailet, Luger har alltid så fantastiska texter i nyhetsbreven innan deras events:
"Accelerator klär på sig finaste och bekvämaste retrokostymen. Brun, smalrandig manchester. Tunna slag. Vi slår upp portarna på Münchenbryggeriet igen. Bokar Battles, Fuck Buttons, Magik Markers. Fingrar stolt på hattbrättet, satsar brett i det smala och fantastiska. Bara en sån som Duffy, i klubbmiljö. Med den klassiska utsikten över Mälaren, med Stadshusets spegel i ytan. Solnedgången där borta över DN-skrapan, och speglingen av den i ditt glas. Och rakt i ögonen på artisterna på stora scenen, deras toner i dina öron. Bästa vännen vid din axel, och den där du vill bli bästa vän med borta vid trappan."

Hittills klara artister
Band of Horses
Battles
Black Kids
Deerhunter
Duffy
Fuck Buttons
Magik Markers
Stars
The Teenagers
Kommentarer
Natta

men så skumt. det där med finalisterna fick jag och en annan tjej veta att de skulle upp på måndag och att man skulle få ett samtal. det där med fredag att endast vinnaren kommer har inte jag fått höra.
men jag har ju redan ringt och om gubben inte ringer tillbaka, vad gör man? Jo då skiter man i allt haha.

2008-02-27 @ 23:25:33
URL: http://naaatha.blogg.se
amanda

svar : ja det är ju lite knasigt :s det borde faktiskt finnas!

2008-02-27 @ 23:34:31
URL: http://shootdownthestars.blogg.se
Fian

Natta: Okej, konstigt resonemang, då det är en skitkul grej som andra antagligen vill göra mer än du.

Amanda: Men men, jag skulle också typ kapat av hela ormen Haha! med en stor trädgårssax..

2008-02-27 @ 23:47:52
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
Natta

de andra som sökte gjorde säkert det bara för att kanske upptäckas av en modellagentur? Jag gjorde det endast för att komma med på affischen som kommer att hänga på byggnaden och inte för något annat. Jag chansade med att skicka in mina bilder och blev förvånad över att jag ens gick vidare till en av 10 men självklart glad då jag vet vad de ser i mig.

2008-02-27 @ 23:53:50
URL: http://naaatha.blogg.se
Anonym

må så vara, må så vara... synd på en så fin kjol dock.

älskar 'stick a vodka in it' tshirten också förresten. tror det är lite av mitt livs motto....

2008-02-28 @ 00:10:24
Fian

Haha det är nog mitt livs motto också. Den är dock tyvärr slut på Asos :(

2008-02-28 @ 01:23:49
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0