Jag lever ;)


Nej jag har inte gått och dött. Jag har bara jobbat som en... Jag vet inte vad. Men det har jag sagt förut, men ändå. På onsdag är mitt helvete över och då kommer jag börja blogga igen.

Ville bara säga att jag satte kaffebrödet i halsen i morse. Vårat kära Camden Locket i London har någon gång under gårdagen utsatts för brand. De sa inte så mycket om det. Jag vart mest chockad över att det nämndes i Aktuellt. Camden är liksom White Trash som ingen bryr sig om, men det är väl bara för att den år efter år blir populärare turistmål. Ingen skadades, tror jag, och det var väl allt för väl. Jag hoppas att det är återuppbyggt nästa gång jag och Bella åker dit. För Camden Locket är den bättre delen av Camden. Jag tål inte att se det förfallet, fast å andra sidan hoppas jag inte heller att de återuppbygger det så att det blir värsta modernt. Jag hoppas jag hoppas jag hoppas att det blir som förr.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0