17 Januari


Jag vaknade gott imorse. Det var underbart väder idag, visst? Och det var ljust ända till kl 16. Det vänder, det märks. Och jag älskart. Jag vaknade hos mami och papi och jag har bestämt mig för att flytta tillbaka hit. Det funkade inte att bo med en kompis kände jag. Inte en som är mer städoman än min mor, för då slapp jag ju inte det jag ville slippa. Dessutom har det kommit fler fördelar med att bo hos mami och papi igen. Som tillexempel att jag och min systerskara får ett eget TV-rum. Dessutom har jag en fin vit vägg, en systemkamera och ett stativ här hemma. Så jag kan börja med Dagens Outfit på riktigt. Det känns som om det ger ett lyft till den här bloggen.

Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat på ett par dagar. Det har en naturlig förklaring, jag kände mig nästintill alkoholförgiftad efter mitt besök på KGB i söndags. Det var trevligt, mycket trevligt. Jag lyckades övertala far min att vi skulle införskaffa Guitar Hero. Liksom. En krog med Guitar Hero, varför har ingen kommit på det tidigare? Man kan ju inte festa utan det. Klockis var det.

Att ligga bakis i två dagar, att sedan jobba 8 timmar tredje dagen gör att bloggen kommer på efterkälke. Jag ska försöka undvika detta i framtiden. Kanske ha färdiga inlägg att bara trycka på "Spara & publicera" när jag är bakis :D. Eller så får jag sluta upp med att vara bakis helt enkelt. Hehe.

Idag har jag bara lyssnat på Amy Winehouse, tvättat och diskat och tvättat igen. Och denna gång är det varken min smutstvätt eller disk. Utan resten av min familjs. Jag känner mig som en liten piga haha. Men jag var hemma hela dagen, och kände att jag skulle dra mitt strå till stacken, som tack för maten. Det var det. Sen har jag suttit och påtat ihop en massa inlägg som kommer dyka upp resten av natten här. Så om ni besöker min blogg på morgonen så har ni redan sett alla de inläggen när ni läser detta ;)

Imorgon är det fredag. Jag har tre val att göra på kvällen. Antingen gå på Rest in Sleaze som jag har planerat att göra i flera månader nu. Men det verkar som om det inte är någon som ska dit. Så jag har nog roligare om jag firar födelsedag med min soulmate Bellish, eller med modellkompisen Amelie. Vi får se vad jag gör. Jag sitter inte vid bloggen i alla fall.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0