21 Januari


Hej bloggläsare!
Tyvärr kan jag inte svara på kommentarer idag. Jag är så trött så jag tror jag spyr snart. Bokstavligt talat. Tänker bara kika in och göra min fina lilla bortförklaring. Dessutom kommer vinnaren av Adam Tensta tävlingen snart. Okej, så här äre. Jag somnade 01:20 inatt. Väckarklockan var satt på 04:30.. Jag snoozade fram till 05:30 och steg sedan upp för att ta 06:50 bussen till jobbet. Jajemensan. Jävligt lite sömn, och sedan en arbetstid på 07:30-14:00 med konstant skrikande snorungar gör att man känner sig död när man kommer hem. Förvisso fikade jag med Patsy och Katta efter jobbet. Jag får helt enkelt skylla mig själv. Haha Linda trodde jag var full när jag kom hem, så trött och lost var jag.

Patsy och jag svängde runt i Sofo, den gamla vanliga rundan (Kommer säkert avslöja den för er någon gång). Jag var inne på Tjallamalla och hittade mitt livs kärlek. 2499 kostade hon. Henne måste jag ha. En klänning såklart. Av Linn Åhlén Design. Hoppas hon finns kvar den 25 Februari då jag får en halvfet vikarielön. Då ska jag unna mig henne i 20-årspresent till mig själv. Fytusan vad fin jag kommer vara.

Jävlar, jag har så mycket jag vill säga mer, men jag känner att jag är så trött så jag vet inte vad jag skriver. Kommer somna direkt efter jag avslöjat vinnaren. Sen när somnade Fian innan 00:00 senast? Typ i nian?

Jag har massor med inlägg att visa er. Så titta in imorron, då kommer dem dyka upp. Jag lovar!
Pöss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0