9 Januari


image841


2008 hade inte kunnat börja bättre.


Jag som trodde att nyår skulle bli mitt livs hittills sugigaste nyår. Så utvecklade sig till att bli den absolut bästa. Jag hade inget planerat, jag var inte välkommen någonstans. Tills jag ringde Dalle i rättan stund och hamnade hos Mats. Fan va Dalle är bra. Även fast jag frågat en del på den där festen vad de skulle göra, och de visste inte heller, och de hörde inte av sig när de visste. Så hamnade jag rätt tillslut. Och tur att jag inte fick en snefylla och surade på alla. Men det är svårt att få det av skumpa :D Speciellt när man tillbringade början av dagen med Josie.

Nyår var bra. Julen också för den delen. Om vi ska spola tillbaka tiden lite. Middag med familjen, julklappsöppning och sen Buzz spelande. Sedan åkte jag hem till Telefonplan och stressade järnet. För att sedan åka med Bella hem till Patsy där hon och Katta fixat massa julmys. Efter en stund droppade även Joel och Love in. En mycket trevlig kväll förutom att jag fick för mig att äta Avocado, som jag misstänker att jag är allergisk mot nu :D Nej, men jag mådde skit illa. Hehe.

De nio senaste dagarna har jag för det mesta tillbringat i sängen faktiskt. Himla slappt. Men jag har även hunnit se Ho Chi Minh Howlers två gånger, bränt 1000 på krogen men även inventerat på jobbet och därmed jobbat 11 timmar i sträck.

I alla fall, detta är ett superår jag har framför mig. Jag ska fylla 20, jag ska skaffa massa fina grejer att ha på mig till min lowride (som jag också måste skaffa), jag och Bella ska fortsätta med våra blivande drömjobb, vi ska även ha en kicka$$ sommar, vi som aldrig brukar tillbringa dem tillsammans. Vi kommer även förhoppningsvis få se Spinnerette live.

Den som lever får se helt enkelt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0