Heidi Seeker


image1077

Jag hade ju helt glömt bort Fridas halsband. Sedan av en slump så snubblade jag in på Heidi Seekers webbshop. Bara för att jag skulle hitta en shop åt er där man kunde köpa mina Neon Wayfarers, först trodde jag att det var Lady Luck Rules OK som hade distribuerat dem till Superette (där jag köpt mina). Men det visade sig att det var Heidi Seeker. Dessutom känner jag igen deras hoodies och sweatshirts. Men även min Boombox Clutch som även den är från Suprette, men från ett tidigare tillfälle.

Jag blrev ju förälskad direkt i det mesta i shopen, speciellt det ovanför här. Tightsen, och väskan med roller skates, men även kasettbandet som Frida köpte, som man kan specialdesigna. Pärlplattehalsbanden kan man lika gärna göra själv, men jag tog med dem för att visa på hur snyggt det är. Så köp en bunt snygga pärlor och börja göra stora snygga halsband nu folks!
Kommentarer
Sanna

Var sjutton hittar du alla online stores? ^^

2008-01-28 @ 16:06:10
Skittie

wee.. kasettbandshalsbanden har mitt namn på sig..^^

2008-01-28 @ 21:54:53
Dalya

de här sidorna som du har skrivit upp..levererar de till Sverige? har du beställt från nån av sidorna? skulle vara bra och höra om du har gjort det för det är inte lika säkert att beställa från utländska sidor som man inte har hört något om..

2008-02-07 @ 19:42:20
URL: http://dalya.blogg.se
Fian

För det mesta är det affärer jag plockat på mig genom år av internet och shopping beroende. Sen har jag en underbar vän vid namn Bella som är expert på att hitta grymma saker på internet :P Tillsist så har jag hittat ett par via andra bloggar (:

Skittie: Duuude, jag tänkte inte ens på det :P:P Fett kul ju!

Dalya: Alla butiker i detta inlägg levererar till Sverige. Jag har inte beställt från någon. Men damerna på Lady Luck har jag träffat i verkligheten och de är supertrevliga. En nära vän till mig har köpt av Heidi Seeker och det gick hur bra som helst.

2008-02-18 @ 00:47:41
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
egoflow

Herregud! Det finns ju INGENTING på den här bloggen jag inte skulle vilja ha i min ägo. Meer!

2008-12-27 @ 10:44:45
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0