Shopbop.com - Alice + Olivia


image996image997

Jag har hittat en ny favoritshop på internet. Min gamla var Asos, men de har ju ärligt talat bara en massa katalogvaror, typ kassast kvalitet. Det är som Ellos eller Haléns eller Cellbes. Ärligt talat, förutom de märkes varor dem har. I alla fall. Min nya favorit är Shopbop.com. Man brukar säga, bara för att man har pengar så behöver man inte ha stil. Jag har redan stil, så om jag hade lite mer pengar så skulle jag vara skitgrym. Shopbop är med andra ord inte en affär för de med medelinkomst och nedåt. Damn. Fast kom ihåg, även fast man inte alltid har råd med saker och ting så är det en stor inspirations källa.

Jag kommer härmed starta en liten serie, där jag plockar ut mina favoriter, märke för märke. Vi börjar med Alice + Olivia. Om du klickar på bilderna så kommer du direkt till vardera produktsida.

Kommentarer
sara

Ja dom har verkligen fina saker där!Fast jag beställde där, lämnade ut namn och kortnummer.
Pengarna drogs ifrån kontot direkt och nu skriver dom att dom vill ha kopia på id kort och kontokort..
Det skulle jag aldrig lämna ut!På internet är såna saker aldrig säkert..Så pengarna är dragna men ordern avbeställdes.
Har du också haft sånt krångel?

2008-02-19 @ 21:39:01
Fian

Samma sak hände med mig och Zappos.com fast de hade inte dragit några pengar. Jag faxade fram och baksidan på både kort och legg. Det är ett år sen nu och inget har hänt. Så man ska nog lita på dem ändå, jag menar Shopbop är stora och har ett rykte att tänka på. Om de har dragit pengar så ska du självklart ha dina grejer! (:

2008-02-20 @ 11:36:34
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0