Sommar och sol och vi har korta kjol


image865


Bilden är från den 20 mars 2007. Tänk vi är snart där igen, tunn jacka och solbrillor. Tänkte posta denna bilden för jag älskar den, och för att jag längtar till när man kan bära brillor utan att verka dum. Ni tycker säkert jag ser konstig ut, men jag tycker jag ser grym ut. En webcam ger ju inte rättvisa, men mitt hår var underbart (ångrar nu att jag blekte). Brillorna är snyggast ever, de får aldrig någonsin gå sönder, det är ett par brillor från glitter med guld-flames på sidorna. Av erfarenheter så ska jag heller inte ta med dem på festival.

En Levi's jacka från JC för typ 3-4 år sen, svart med rosa foder och detaljer. En av mina bästa köp. Tshirt från Fest i stan. En affär som låg på Bondegatan i SoFo men tyvärr inte existerar längre. Skitsnygg tshirt från 80-talet såklart med massa gitarrer och basar i olika neonfärger. Dessutom en ring från Gina Tricot med en sjöstjärna på och gulddroppe örhängen från Glitter. Detta var enligt mig snyggaste kläderna jag satte på mig förra året.
Kommentarer
Daria

"..kort tight kjol" hah

2008-12-15 @ 01:16:14
URL: http://dariacalic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0