Veckan om gick..


image842

Veckans låt: Sophia Somajo - Dig This
Veckans kläder: Min satinjacka från H&M som till och med gjorde Debaser-människor imponerade. De är väl så insnöade i sitt söder så de föraktar H&M och därför missar godbitarna.
Veckans käk: Gorby's Piroger. Jag har ätit 7 stycken på 5 dagar :D
Veckans dricka: Cider, men även Solbacka mmmums
Veckans kram: Detta förblir hemligt
Veckans puss: Alla pussar på diverse människor i Lördags, man kunde ju se vart jag varit då jag har mitt illrosa läppstigt XD
Veckans smink: Inget speciellt avagant ;/
Veckans ord: -Förlåt!
Veckans grej: Karma, it strikes again
Veckans tema: Det nya året
Veckans frilla: Slitet som F A N
Veckans humör: Rädd
Veckans vill ha: Nya Bamboo örhängen, de går ju sänder så jävla lätt
Veckans band: Spinnerette
Veckans händelse: Debaser i Lördags, bra början på bra år
Veckans man: Love, han är mycket mycket mycket phra!
Veckans sötaste: Katta & Patsy!
Veckans planer: Jobba
Veckans dummaste: Sluga människor
Veckans längtan: Close Up-Båten.. Om jag kommer iväg? Helvetes vad dyrt det blev när man segar
Veckans saknad: BEELLA!! (Bilden ovan. She's the best!)
Veckans roligaste: Att Linda och jag har liknande liv
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0