Way out West 2008


image950

Fian har här med gjort en ny kategori som heter Festivaler. Hon ska från och med nu rapportera alla nyheter kring Sveriges största festivaler. Band och artistsläpp, med mera. Hon ska även försöka infinna sig på samtliga, med datorn i högsta hugg. För att kunna göra så bra rapportering som möjligt, till de strandsatta i barnkammaren.

Första festivalen att presentera får bli Way out West. En festival jag personligen inte var på förra året. Det ångrar jag skarpt, mycket skarpt. Då jag hade planerat att infinna mig i Göteborg hela sommaren. Men när släktingar från andra sidan Europa är på besök så får man inte svika. I alla fall.

Way out West 2008

Historia
Way out West är en stadsfestival i Göteborg som är arrangerad av Luger. Den hölls för första gången den 10-11 Augusti förra året (2007) och sålde slut 16 000 biljetter.

Information
Datum för årets upplaga:
8-9 augusti 2008, Slottsskogen, Göteborg
7-9 augusti 2008 håller vi igång på klubbar runtom i Göteborg

OBS! Way out West har ingen camping så ni får ordna eget boende.

Hittills klara artister
Håkan Hellström
Buraka Som Sistema
Okkervil Rivers
Yeasayer
Kommentarer
Emil Prahl

Hej jag gjillar Ace frelyl som gitarrist i kiss , krammar Emil Prahl.

2008-02-23 @ 17:41:08
URL: http://kiss
Anonym

Hej jag gjillar Ace frelyl som gitarrist i kiss , krammar Emil Prahl.

2008-02-23 @ 17:42:00
Fian

Jo fast Ace Frehley ska ju spela på SRF

2008-02-24 @ 03:53:54
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
Therese

Jag är sjukt peppad på Way Out West! Det är en grym line-up i år, och förra året var jävligt roligt.

2008-04-04 @ 17:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0