Brody Dalle are also married to the M.O.B


Hej mina vänner!

Sommar och kass uppdatering, men jag hoppas ni har annat för er än att sitta och vänta på att jag ska säga nått.

Håller på att skriva två stora inlägg; Romresan och tidigare Festivaler. De kommer väl så småning om.

Innan det vill jag bara fråga mig själv, och bloggen och er och alla andra som kan ha ett svar. Varför ska Blondinbella vara med i Adam Tenstas nya video? Asså jag fattar ju varför, jag är inte dum. Det handlar om stereotyper. Men liksom Varför?

Sen undrar jag vad Brody Dalle och M.O.B har gemensamt? Haha, fast detta sammarbete är jag mer positiv inför. I Love them both liksom.


Kommentarer
a-s

jag blir deprimerad på detdär med videon

2008-07-03 @ 17:49:17
Athena

snälla säg att du skojar? vafan har hon o adam tensta gemensamt över huvetaget nej gud argh...

2008-07-08 @ 10:37:02
URL: http://athenaa.blogg.se/
sassy

Brody är grym!

2008-07-08 @ 16:27:34
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0