Girls don't like boys - Girls like boys clothes




Igår var jag Bella och Carro på Urban Outfitters, det var längesen sist eftersom jag inte brukar hänga på biblioteksgatan öööhhhhh... Mene lite roliga grejer hittade vi allt, tex spionbrillor som jag och Bella kan ha när vi hänger på båtfester och annat när vi är i London i två veckor. Ahhhh, sen hittade vi två varsina näst intill klockrena mans tshirtar... Den jag hittade var lila och grön-turkos (den blåa ovan).. Om den finna på Stüssys shop när vi är där så är det meningen att jag ska ha den :PP
Kommentarer
sofia

jag har den gula, den är as coolt. använde den senast idag =)

2008-07-22 @ 17:28:34
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0