Jag måste åter igen störa mig...


...på mina bloggande kollegor.

Jag vet att hon inte är seriös, men jag kan inte låta bli. Blondinbella säger såhär innan resan till italen:


Varför känner jag mig helt plötsligt som en glamourmodell?

Jag har packat klart! 18 klänningar, 18 färgglada undies, en bikini från Burberry, en svart cool baddräkt från Michael Kors och ett par riktigt höga sandaler. Behövs det något mer till Italien? ..Solskydd kanske och en locktång?

Som alla vet så är ju inte så glamouröst att vara glamourmodel. Dessutom är det absolut inte glamouröst att åka till Italen på den här tiden på året. När jag var där nere var jag apatisk i värmen, det gick ju inte att göra annat än att ligga i skuggan och shippa efter en frisk vind som kom 1 gång var 3:e timme ungefär.

Nu är Bella redan där nere, men jag skulle råda henne att packa; skoskavsplåster, plåster, pincett, alsolsprit, hudkräm, solkräm, handfläkt, bekväma skor och balsam, eftersom dem inte har balsam där nere (ett skämt :P men det kändes så, jag hittade inget i alla fall).

Det finns tusentals andra bra grejer man borde packa ner än klänningar och klackskor i alla fall. Som höjer glam faktorn tusen gånger mer. Vad är det för vits att packa ner klackskor när man inte kan gå i dem sen. Man får grymt mycket lättare skoskav och andra skav i ett varmt land som Italen. Pågrund av sand, sals och svett. Dålig kombi.
Kommentarer
Sandra

Haha ja eller hur jag var där i slutet på maj och höll på att dö, det rann svett längs mina ben. Fiifan

2008-07-16 @ 14:15:47
URL: http://sandylack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0