Meddelande från Sophia!





I samband med releasen av mitt kommande album The Laptop Diaries tänkte jag göra en liten tävling här på MySpace.
Du kan få vara med och sjunga din egen vers på låten Stockholm Calling.

Jag kommer att utse vinnaren själv, och han/hon den får då komma hem till mig och spela in sin version hemma hos mig, direkt in i min laptop. (Så som jag gjort hela plattan). Det vinnande bidraget kommer även att släppas på iTunes i en specialversion av albumet.

Så här gör du för att vara med och tävla:
 
  • Ladda upp din version i spelaren på myspace profil och ändra gärna din användarbild till singelomslaget på Stockholm Calling. På så sätt syns du enklare bland mina top friends.
  • Skriv sen en kommentar med en liten motivation i det här blogginlägget.

Så kör hårt så ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0