Bilder från KISS


Kära 32 läsare, jag skulle vilja berätta hur min helg har varit. Jag skulle vilja förklara varenda detalj av min vardag. Jag skulle vilja skriva vad jag tycker om en massa konspirations teorier. Jag skulle vilja peppa er att tänka mer på miljön. Jag skulle vilja beskriva mina framtidsdrömmar och planer. Framförallt skulle jag varje dag vilja ha tid att diskutera nyhetsflödet. Att se på nyheterna är viktigt mina vänner, jag ser upp till folk med mycket allmänbildning. Om jag hade tid så hade jag idag pratat om den där indianstammen mellan Chile och Peru, eller vart dem bor. Det är mycket spännande, inte visste jag att det fanns isolerade människor fortfarande. Jag skulle vilja bo med dom, integrera mig... Leva med dem för alltid.

Men jag har inte tid att skriva av mig. Jag jobbar hela veckan. Jag förstår inte varför jag inte kan få sitta hemma och skriva och kunna försörja mig på det.

Istället får jag bjuda på bilder sedan i Fredags, mer snask kommer imorron kväll. Promise.



Vi satte oss aldrig i Tanto, det blev Humlegården istället. Vad jag ljuger hela tiden känner jag, fast vad kan jag göra åt att planer alltid ändras hela tiden? Jag är den som vill veta hur helgen ska se ut redan på måndagen. Jag hatar att vara spontan. Jag är en torr kärring, kan jag erkänna.

TACK LIA FÖR HAMBURGAREN, UTAN DEN HADE JAG NOG SPYTT OCH HELA KVÄLLEN SKULLE BLI FÖRSTÖRD <3333



Vi drack Asti Cinzano, för att jag saknade champangefrukosten förra året. Annat som förtärdes var bland annat; Smirnoff + Schweppes Lemon, ÖL, Aquatini Crushed Strawberry, Bacardi Breezer Razz, Redbull-vodka samt Minttu mjölkdrink.. Det ni. Smaskens.



Favorit-Johan som bara jag kallar honom.



Jag och kära Linn som vi träffade för första gången i Humlan - Bella och jag. Jag älskar att träffa nya bra människor spontant.



Bästaste och snyggaste Jen



Bästaste och snyggaste Amelie, här är vi inne på Stadion. Gud vad jag ville ha den där korven asså.



Jag var nog lite full, men det var en bra fylla - ingen depp och inte en droppe spya.



Bästaste och snyggaste Bella. Det är för övrigt hon som har tagit alla bilder. Vem har tagit denna? Jag? Have no idea.



Party like a rockstar. Här har vi dragit till Rocks. YES! Det vart inge mosebacke heller, Rocks vart det. Och denna gången gick allt smort, så de bygger upp mitt förtroende lite. Tackvare denna mannen:



Eric "Cat" Bäckman - japp i Deathstars. Gamal tonårsidol och vän kan man nog säga. Växte upp här på Värmdö va. Han var i Stockholm och hälsade på, därför fick man ju inte missa tillfället att ses.



På bussen hem träffade vi Björn också. Söt-Björn.
Kommentarer
Bellish

oj vad hände?

hade du inte typ jätte många förut

2008-06-04 @ 13:57:10
URL: http://fanclubcrew.blogspot.com
Leylah

haaaloo cooling!! Sorry för jag är lite seeeeen med och "tacka", haft fullt uppp, MEEEEEEN TAAAAAAACK FÖR HALSBANDEEEEEEET!! :) Det är skiitcoolt, love it :) TAAAAAAAAAACK! :) O gött att ngn har haft en bra fylla hahaha

2008-06-04 @ 22:47:15
URL: http://leylah.blogg.se/
Hanna Thornell

Hon på bild nummer 5 (i think) var väldigt lika Lilly Allen. Trevlig helg !

2008-06-05 @ 19:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0