Fian goes to Rome



Jag vart så less på Arvika att jag sålde biljetten och köpte sista minuten till Rom istället. Tack Patsyyy<333. Där ska jag hänga i en hel vecka med mina vänner i bandet Ho Chi Minh Howlers som har lite gig där nere. Check 'em out!!!

Det ska bli grymt. Klockan 1:28 tar jag bussen hemifrån, sedan är jag helt själv till kl 14 då grabbarna kommer till Rom. De flyger ett annat flyg, så det blir ett litet äventyr i sig.

Mamma är inte så glad, men nu ska jag verkligen bara ta det lugnt och festa järnet i 7 dygn. Najsing bajsing. Har dock ingen kamera eller så, men mobilen får duga.

Vet inte vad jag ska säga mer än att jag får en kick av att boka flyg så tättinpå då man ska flyga. Heeelt sjukt vad jag måste sticka och packa nu. Hjälp!

Jag tar med datorn och hoppas att människan vi ska bo hos både har internet. (Och en slags sportkanal så vi kan se Sverige-Ryssland imorron, heppa! heppa! det här tar vi.)

Aint them adorable?



Min katt är keligare än vanligt, är det att hon känner på sig att jag ska åka eller är det vår nya Feliway? Hur som have blev hon ännu värre när jag tog bort mobilen. Typiskt.



Kommentarer
Erika

Din blogg är så cool^^

Bra att dra till Rom istället, det kommer nog bli roligare.

2008-06-18 @ 17:05:12
URL: http://eriikas.webblogg.se/
k

bortsett från faktumet att resor till andra länder är coolt så borde du pallra din lilla rumpa tillbaka hit innan jag drar till sveriges framsida nästa helg.



annars får vi ju aldrig ses.

hoppas du har det bra.



puss

2008-06-19 @ 14:16:57
URL: http://katarinalouise.blogg.se/
Leylah

goooossh, va lyyxiiiigt :D Jävla bra ide att sälja arvikabiljetten :D haha

2008-06-20 @ 09:46:48
URL: http://leylah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0