M.I.A har ställt in Arvikafestivalen...



...due to health reasons. Vad kan det vara? Som gör att hon måste ställa in en hel sommarturné? Jag hoppas inte det är nått allvarligt.

Andra som har allvarliga problem är Arvika, och alla andra festivaler för den delen. Live Nation och alla andra stora konsertarrangörer lämnar tillbaka pengarna direkt om någon ställer in, eller skjuter fram framträdandet. Jag åker till Arvika endast för att se M.I.A. Japp jag är så knäpp, och japp jag har gjort det förr. Jag har åkt utomlands för att kunna se vissa band till och med. I am that addicted yaaaa.

Hur kan man säga ”Vi måste reservera oss för om artister ställer in” och ”Som det ser ut nu så blir biljetterna slutsålda” i samma mening? Tänk på det, biljetterna är snart slut - då kommer ett par hundra människor få panik för att de inte fick tag i en biljett. Varför då inte låta folk som mig få pengarna tillbaka smidigt och bra, bra service. Jag menar det är en headline som har ställt in. Jag lovar att det är många som vill se henne som vill gå i alla fall nu när hon inte kommer, det är säkert många som vill göra som jag - ha pengarna tillbaka. Varför inte ha den servicen nu när ni ändå snart har sålt slut?

Jo för alla festivaler konkurerar om att bli störst. Att sälja ut är en nyckel till att få publicitet och garanterat bättre biljettförsäljning till nästkommande år. De offrar därför sina kunder (jag är annars en pålitlig och välbetalande kund om jag blir behandlad med respekt.)

Jag känner mig kränkt. Och jag vet att jag måste tänka på mitt rykte, men jag säger det i alla fall. Arvika kan ta och köra upp alla sina biljetter djupt in i ändtarmen.
Kommentarer
Bellish

Värdelöst

hon ville stanna hemma o fixa naglarna o tatt de lungt

ganska klockrent men haha värdelöst



sen fick hon tydligen några andra bokningar i usa

2008-06-20 @ 12:24:58
URL: http://fanclubcrew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0