VIP rimmar nästan på WTAI...



Hej mina vänner Joel Borg var schyssta och accepterade våra ackrediteringsbidrag till Where the Action is. Så ni kommer se mig på festivalen med presspass och systemkamera. Jag är så förbannat nervös, tänk om man träffar Dave Grohl? Tänk om Josh Homme har med sig Brody Dalle?

Mina förväntningar är låga, och tydligen kommer vädret att vara dåligt. Men jag kan fortfarande inte tänka ut vad man ska fråga banden om man träffar dem. Patsy hade en liten idé, jag sa till henne att jag även vill göra små intervjuer med besökare på festivalen, göra typ som Stockholm Streetstyle och ta bild och fråga vad dem har på sig och lite om deras festivalerfarenheter och liknande. Då sa hon att jag kan göra detsamma med de banden och andra celeberteter jag kanske träffar. Vilket är den toppen idé!!

Men om du har frågor du skulle vilja veta mer om tex Foo Fighters eller Queens of the Stone Age.. Så skriv dem i kommentarerna så kan jag överväga att ta med dem. Skulle vara mycket hygglo..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0