14 Mars


Ska strax dra täcket över huvet och somna in som ett litet barn. Måste bara hitta några väl valda meningar att avsluta denna vecka med. Saknar förresten många just nu, från gymnasiet och så. Så om ni läser min blogg så är det bara att hojta så kan vi hooka upp över en kopp te och lite bullar.

Just nu känner jag mig svullen i hela fejan så lite skönhetssömn skadar inte. Jag vet inte vad det är för fel på min hud i ansiktet just nu. Först var det så torrt så det såg ut som om jag bränt mig i solen och det flagnar så där som det gör, ni vet? Men nu är den så fet och finnig att jag tror att jag är 14 igen. Jag har inte ändrat något drastiskt på mina vanor, jag har inte ändrat ansiktsprodukter. Det är antagligen vädret, men det känns som om det borde vara nått mer.

Har suttit nu och mailat ett par timmar. Massor med olika saker som ska styras upp, om allt går som planerat så fotar vi en kendïs till framsidan av tidningen på onsdag, vem tänker jag inte säga än :P. Sen har jag mailat massor med stuff, minns inte ens själv, men olika rådgivare, festivaler och sånt stuff. Väldigt olika hur man blir bemött faktiskt. Hultsfred var himla gulliga, nästan så man ångrar att man varit dissig mot dem i sin blogg. Medan SRF var fett kontrollfreak. Så här lät dem ungefär;

Hulstfred: Fan va schysst med en ny tidning, det behövs!
SRF: Om ni inte har släppt något nummer än så måste ni skicka ett exempel av ett nummer till oss så vi kan ta er seriöst.

Hultsfred känns som den där schyssta läraren i skolan som man kände att man kunde prata med. SRF känns som en äcklig rekotor som inte har något förtroende alls. Jag säger bajs på det. Är det värt att trycka upp en tidning och betala porto, allt som allt 40-50:- för att sedan förmodligen bli nekade? Skulle inte tro det, får ta ett snack med Bella om det.

Det blev ett rysligt långt inlägg. Men det är skönt att skriva ibland.
Sup och svälj, trevlig helg!
Kommentarer
H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

Men jag kan väl inte rå över att mitt liv är lyx och att andras suger?
Det är därför jag har ett motto att det dör fler människor i avundsjuka gentemot mig än i hjärt- och kärlsjukdomar.
Alltså det är ju synd om mig på denna fron när människor alltid är så missunsamma.
Jag är mäktigast men det är inte ditt fel att de valde mig.

2008-03-15 @ 06:59:34
URL: http://veckomagasinet.se
H.E.R.T.I.G.I.N.N.A.N af Uppsala

Jag lämnar inte ut hela mitt liv skulle jag göra det skulle det bli katastrof. Buzzador är en kul grej det är inte det jag syfta på när det gäller männisnkors avund. De som känner mig vet min bakgrund och det är mest de som är avundsjuka för de vet sanningen liksom.

varför är du så arg? jag har inget toalt med dig. Är det något som stör dig så kan väl jag inte rå över det du kan alltid vända dig till en som kan hjälpa dig

2008-03-15 @ 10:38:26
URL: http://veckomagasinet.se
elinor

Ja, den är lite dirty ;)

2008-03-15 @ 11:01:00
URL: http://valfridsson.blogg.se
elinor

Eller oj, nu tänkte jag på fel video! Haha. Förlåt. Varför skulle det vara hysh hysh? (Sarah Brightman)

2008-03-15 @ 11:02:17
URL: http://valfridsson.blogg.se
Lina

Okej :)
Nej jag hittade inte dig via tailsweep, minns inte vart jag hitta dig :P

2008-03-15 @ 11:37:24
URL: http://fraaans.blogg.se
Fian

Elinor: Det är en känslig sak att folk kallar Bill bör bög. Och den videon spär ju på ryktena, tror jag, därför antar jag att den inte är så poppis bland fansen.. Att de inte visar den i sina bloggar alltså, för det är ju en cool grej att komma tvåa i en sån stor tävling.

Lina: Okej (:

2008-03-15 @ 23:09:24
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0