26 Mars


Long time no see. Det är jobbigt när man vill blogga, varje dag, men man finner inte orken. Sedan lägger man på sig "måsten", att det måste jag blogga om innan det är förbi. Innan det är oaktuellt. Det gör att man hellre tar en paus. Men nu har jag ju Påsken att skylla på också, men jag har läst era kommentarer varje dag i alla fall. Det är aldrig en last.

Det jag ville uppmärksamma på Långfredagen tillexempel var att det var prick 50 år sedan Peacemärket uppfanns.
 Det tycker jag är en bra sak att fira. Samtidigt är det ny 5 år sedan USA gick in i Irak. Med allt vad det innebär.

För övrigt har jag haft en kanoners helg. En vit som vanligt nuförtiden. I fredags åkte jag hem till Patsy med ett 3,5 kilos ägg sprängfyllt med bara godis. Vi pysslade lite, jag fixade hennes bloggdesign, vi gick och åt falafel och bara hade det en chill långfredag. Eftersom Patsys käresta var i Göteborg så kände hon sig lite ensam så på söndagen hookade vi upp igen med vår favorit dryck Frank's Enegrgy Drink. Och lökringar, godis, film, patapon. Ett riktigt bra pyjamasparty.

image1589
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0