Glamour Stiletto run 2008




Get dressed for success var det ja. Och det kommer jag göra, jag har redan anmält mig. Förra årets vinnare var en riktig atlet så nu är det bara för mig att träna satan. En mycket bra motivation till att träna. Cykla framför Top Model på onsdagar. Ut och springa ett par timmar i veckan de dagar jag är ledig. Checka out de nya badhuset i Gustavsberg och simma några länger.

Jag vet att jag kan springa snabbt i 12 centimeter, 7 centimeter är därför ingen match. Det jobbiga är som sagt konditionen. Men det ska vi fila på!

För dem som är too lazy att se filmen. Glamour Stiletto run är en tävling för endast kvinnor över 18 år. Det går ut på att varje deltagare sätter på sig klackskor som är minst 7 centimeter höga och högst 1,5 centimeter breda. Med dessa skor ska du snabbast springa 100 meter. Det börjar med olika delfinaler, som detta år hålls även i andra städer av Sverige. Finalen hålls i Kungsträdgården i Stockholm.

Vinnaren vinner ett presentkort på Rules by Mary värt 100 000 kronor.

image1580
Kommentarer
sandra

känns underbart att blivit klassad som en smart läsare, kunde inte vara stoltare.
No way josé, denne hemlighet kommer bevaras in my heart, men först måste du berätta om örhängena, är så jävla dålig med inch men när dom är 1-2 inch då är dom ganska små va?
Fan dig, direkt när jag får in pengar kommer det spenderas. FAN !

2008-03-19 @ 02:46:15
URL: http://sooulie.blogg.se
Fian

Det är bara två som har lyckats hittills så du ska vara stolt (:

De är 2 3/8 inch.. vilket är 6,0325 centimeter, så de är inte lika stora som de största bamboo men inte så små heller..

Du kan nog vänta tills nästa gång du får pengar för dessa örhängena kommer nog inte försvinna de första dem gör (:

2008-03-19 @ 03:19:57
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
Jouvina

hahah, det där har jag aldrig hört talas om förrut!

lycka till i tävlingen :)

2008-03-21 @ 22:06:17
URL: http://jouvina.blogg.se
Fian

Jag tror det var första tävlingenförra året!
Tusen tack! (((:

2008-03-27 @ 10:35:46
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0