H&M Art By - Illustration


Nu gör H&M ytterligare ett till sammarbete med unga profiler. Denna gång är det tecknare och illustratörer som får pryda ett plagg som säljs på H&M. Senast var det isländska livsstils iconer som Steed Lord, Sigge och Don't be Naked som fick designa några plagg. Denna gång är det Jo Ratcliffe, Lina Bodén, Anna Fredriksson som står på tur, kommer kostar 149:- styck och finns att köpa här.

Om jag får säga det själv så tycker jag att de ser grymt billiga och tråkiga ut. Men de verkar ju älskas av Blogg-Sverige som är så fyrkantigt att man vill gå och hänga sig. Varför måste alla skriva om samma sak? Varför skriver jag om det här? Jag vill mest poängtera att H&M gjorde inte några officiella pressbilder av de plagg som Steed Lord gjorde, vilket är grrrrymt mycket snyggare än dessa nedan. Men när de väl gör det lätt för varenda liten modebloggare att bara klicka in på deras sida och ladda ner bild på världens fulaste tröja. Ja då ska man helt plötsligt skriva om det. Nej denna Art By skrotar jag, min plånbok gör en djup suck av lättnad.

image1624
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0