19 Maj


Goddagens. En trött och utarbetad Fian sitter och skriver. Stängde på jobbet och sen dess har jag ätit gröt och somnat på soffan. Oh vilken Glamour. Jag är ganska småbitter men det beror på att jag är uttråkad. Klockan är för mycket för att börja med nått större projekt. Och mina småprojekt, spelen på datorn, är alldeles för tråkiga. Jag tror jag ska fixa lite te och macka och försöka sova snart igen.

Oh vilket inspirerande inlägg känner jag. Men vet ni, jag är grymt stressad inför tidningssläppet, det tar alldeles för lång tid. Vi har hört av oss till ett 20-tal företag och de flesta har inte svarat. Vad gör man då? Ett lån är inte ett alternativ.

Jag får nog sälja mig på gatan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0