22 Maj



Innan jag släcker lampan. Idag har min skönaste Bella fixilurat ihop en lite bättre hemsida. Det är inte mer information än förut, men våra kontakter ville ha en bättre hemsida. Så här får dem. Nej vi vill inte ha en trisst, strikt hemsida med vit bakgrund.

Jag själv har, som ni såg tidigare fixilurat med klistermärken och afficher. Samt svarat på en massa massa mail, det går bra nu mina vänner. Men men, fin hemsida i alla fall.

Imorron börjar jag 15, men jag är redan stressad. Så här ser det ut; Gå upp kl 7. Kolla på Vakna!, samtidigt betala räkningar och ringa telefonsamtal. Efter det ska jag snabbt in till stan för att shoppa innan allt snyggt tar slut denna löningshelg. Ska ha lite klänningar från Gina, lite smink och de där beroendeframkallande skorna från Bianco. Jag tror jag ska beställa ett par jeans också. Det var meningen att jag skulle ge mig själv ett köpstopp denna månad, men det gick inte så bra. Jag ska även köpa biljetter till Where the Action is, Way out West och Arvika och kanske Peace & Love. Jag kommer vara fattig.

Efter shoppingen ska jag käka lunch med Patsy, sedan ska jag snabbt till jobbet. Jag stänger, men vill jätte jätte jätte gärna in till Re:publik. För jag törstar lik en alkoholist efter fylla och fest. Hemskt. Men jag kan ändå inte åka in för det betyder att jag kommer vara där vid nio, är festen över då? Vi får se. På lördag blir en lugn dag också, eftersom då är det Eurovision. Jag jobbar hela helgen också. Jag längtar inte.

Nu ska jag skicka lite mer mail, så jag ska inte sova riktigt ännu, uhuuuu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0