7 Maj


Jag vaknade kl 11:45 i morse. Tur att jag inte öppnade på jobbet eller liknande då jag stängde av väckarklockan i sömnen. Min dag var ändå förstörd, jag hade ju missat Elin Kling med Vakna. Tydligen hade hon snackat om studentklänningar vilket jag inte bryr mig om ett dyft, och det var ju tur.

Fast jag skulle ju hinna med en massa andra saker också. Framförallt att jogga, vilket jag inte alls hade lust med kl 12. Så jag värmde på lite lökringar och såsade i soffan till kl 15 då jag gjorde mig i ordning till jobbet. En ganska deppig dag då jag egentligen ändå hade tid att göra en massa saker. Men men. Lite semester får man la unna sig.

Jag har förresten börjat med ett nytt beroende. Först och främst är det Addiction Solitare på GameHouse, men det är även alla andra nedladdningsbara spel där som jag blir helt galen i. Måste klara alla liksom. Det är svinkul. Jag älskar små värdelösa spel på internet. Som är sådär braindead.

Nu ska jag snart knyta mig. För i morgon är en milstolpe i Mixtaped Magazines korta lilla liv. Vi ska på vår första marknadsföringsmöte, det är klädmärket WeSC som var lite intresserade att möjligtvis annonsera i vår tidning. Håll tummarna!
image1717
Förresten kan jag fortfarande inte sluta tänka på de neonfärgade (gula och rosa) pumpsen som fanns på Office i London när jag var där. När jag var med Patsy igår så såg jag liknande (inte lika snygg form och klack men exakt samma neongula färg) på Bianco Footwear. Det är dock lack och inte läder, men det kanske får duga? De kostar ju bara 4 pistoler. Hoppas de finns kvar i stl 36 vid nästa löning. Yay!
Kommentarer
mli

jättefina skor!

2008-05-08 @ 10:36:45
URL: http://mliwannberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0