I want see your grill, you wanna see my, what?




Idag kom mina Grillz från Ebay, lite knasiga var dem, men vad ska man räkna med när dem kostar 9 dollar$? Unnade mig även ett ropehalsband, har suktat efter det sen urminnes tider. Nu har jag nog det fetaste som går att få tag på för en billig penning så jag är nöjd. More is more ibland vettni. Nu kommer jag göra alla jävligt förbannade på Kiss konserten. HAHAHAHHA.



Sedan har jag köpt vanliga silvriga bamboo för ett tag sedan, samt ett litet stycke Ponyville. Mini My Little Pony. Officiall såklart.Så pysslade jag ihop det till detta. Dålig bild men men. Har även även köpt ett par andra bamboo hoops med en rosa sten. På Söderklenoden som vanligt. Fast den ena stenen har redan ramlat av, fast lätt fixat med lite lim.





Kommentarer
fine

nej, absolut inte junk! asballa saker ju, ebay tips och allmän ball stil. tack för att du svarade på frågorna! :D

2008-05-15 @ 00:09:25
URL: http://fine.webblogg.se/
drånten

fan va tunga saker! var fan hitta du ropehalsbandet nånstans? ebay oxå?

2008-05-15 @ 00:44:05
URL: http://shaolinsunwantedson.blogspot.com
justplankton

Stört sköna Grillz ju, köpte ett par ur willy's 10 kronors automat, inte samma sak kanske..

Du har nog fan rätt ang beroendet på att blogga, det kliar fan i fingrarna nu..

2008-05-15 @ 10:20:40
vat

Du har SWAG!



http://www.youtube.com/watch?v=r6I2Ek_j_Xc&feature=my_liked_videos&list=LLUVErnFz9rMuiy8eOmVF5xw

2012-05-12 @ 00:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0