They are the Irregular Choise



Jag märker att jag vill ströva på Londons bakgator och smutsiga återvändsgränder. Hitta en massa nytt att skriva om, upptäcka och förälska mig i. Jag har massor med små pärlor från denna stad efter ha varit där 4 gånger. Om ni köper Mixtaped Magazine tillexempel så kommer ni få en 38 sidor lång guide över den fantastiska staden i väst. Irregular Choise är en av dem pärlorna. De är fett underskattade hos svenska bloggare, men jag tycker ändå att deras fräcka stil borde passa många. Mina favoriter är ovan men det finns även fler som är mer utflippade och många fler som är ganska neutrala. Skoutbudet är helt makalöst i London överlag och det är billigt som tusan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0