16 November


Vaknade för typ en timme sen. Eller jag harvaknat flera gånger under dagen man kommit överrens med mig själv att det är bäst att somna om. För jag var trött i huvet, kroppen, ögonen. En riktigt knock out. Nu är jag mer peppad än någonsin vad det gäller allt. Lyssnar på Lady Gaga och blåser rummet. Asså, det är jätte jättemånga som inte vet vad blåsa någonting är. Kan du gissa vad det är? Varför är det bara folk i vår familj som säger det? Eller säger du så också? Har vi kanske fått det från mamma som är skåning, de har ju egna ord liksom.

I vilket fall som helst så är det ganska deprimerande att sova bort en hel dag, men samtidigt grymt skönt. Jag behövde detta. Igår dock, jag var aldrig trött på hela kvällen, annars kan jag bli det av just alkohol. Kvällen började som sagt på Morfar Ginko, först kom jag inte in för det var 23. Asså, när ska man slippa oroa sig för töntiga jävla åldersgränser, när man är 40 eller???? Men kära Patsy fixade in mig, eftersom jag inte gör sånt. Jag brukar acceptera åldersgränder och sedan inte återväna även om jag har åldern inne. De ville inte ha mig där och då går jag aldrig dit mer, det handlar om min stolthet haha! Men jag är glad att detta inte hände med Ginko. Sån schysst lokal, schyssta äldre söderpack... Schysst bartender. Och Musse var DJ det var ju typ bäst av allt eller nått. Jag vet inte vad bruden hette men hon var grym DJ också. Sist men inte minst var det helt sjukt kul att träffa Katta och Patsy också. De är bäst!

Efter det gick jag och mina brudar Bella, Elli och Frida till gåsen. Ganska dött där idag fast det gjorde inte så mycket. Man slapp toakö, barkö och trängsel. Vi satt istället och chillade och snackade. Umgicks med en trollkarl, en psycho bitch och Amanda.

En lyckad och billig kväll. Det var grymt längesen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0