24 November


Jag borde sova men jag kan inte, det blåser så hårt ute att jag tror att taket blåser bort. Det dundrar och har det och det är grymt läskigt.

Sedan sitter jag och funderar på en bisarr grej som hände igår, inte polisgrejen utan en annan. Jag känner mig kränkt och typ ignorerad. Det är egentligen värsta skitsaken som typ, jag säkert blåst upp för att jag var full. Men har ni någonsin tänkt att det skulle vara ganska skönt att vara med i serier som The Hills och Laguna Beach för att man ska kunna se dagen efter vad som egentligen hände?

Jag vet bara att jag står där i Slussen och skriker Fuck Off till en jobbig brud på telefonen som vägrar räcka över den till personen jag egentligen ringde. Så jäkla jobbig och korkad brud. Men det verkar ingen annan tycka. Sättet hon pratade med mig och sakerna hon sa ger mig vibbarna av en falsk människa. Att hon festar med my boys och de typ beskyddar henne gör mig så jävla arg. Vad hände liksom?

Känns som om jag är svartsjuk men det är jag absolut inte, det handlar inte om att jag är kär i någon eller nått sånt liksom. haha. Vi har vart vänner i evigheter och att en liten slyna skulle få oss att splittra skulle jag aldrig kunna tro. Men jag överreagerar kanske, vår vänskap är nog inte över men från min sida känns det kraftigt kyligt. Vilket som många gånger förr kan leda till att det är slutet nu. Jag accepterar inte allt beteende. Jag behöver inte vänner som tar min energi istället för att ge och ta. Jag har inte så svårt för att klippa banden för gått om jag känner att det är sista droppen.

För att knyta ihop påsen så, skulle det vara skönt om någon filmade vad jag gör hela tiden så jag kan avgöra i efterhand. Fyfan alltså, jag är så arg. Det är ingen som ringer dagen efter heller för att kolla läget. Ärligt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0