28 November


Ganska värdelös dag, men värdelös på ett bra bra braaaa sätt. man har pysslat lite, funderat lite, umgåtts, ätit gott. Mått fruktansvärt bra och bara myst. Men inte gjort nått viktigt alls, men ändå känna sig bra med det. Jag har liksom fortfarande småprylar att göra med tidningen som är i butik, sedan ska vi liksom sätta igång en ny karusell.

Fick lite livstecken från Amelie idag också vilket känns grymt bra! Blev nästan gråtfärdig för att jag saknar henne, inte för att vi sågs så jätteofta när hon bodde i Stockholm, men mest för att jag vet att hon är på andra sidan jorden och att jag inte kommer få träffa henne föräns i sommar. Nu finns det bara en till person som jag vill ha livstecken ifrån och det är Agnes. Hon har flyttat till Hudiksvall och sen dess har hon vart så gott som död.

Vad jag tänkte skriva mest var att dagen vart underbar men nu på kvällen har jag spänningshuvudvärk och den planerade dunderfesten ställdes in. Jag som hade längtat såååå i flera månader på att komiskt få säga att jag ska på en fest som hyllar min blogg. 1984. Det är klubben 80's som har 80's countdown hela hösten där de hyllar ett år i taget och spelar hitsen från det året och mitt favoritår är ju 1984. Det hade vart så bäst. Men vad ska man göra om man känner sig som crap, om Scrubs maraton med julmust lockar mer och när man ska jobba imorgon? Jo valet är ju enkelt. Men smärtsamt. Jäkla huvudvärk :(((
Kommentarer
Camilla

vad är det för klubb? Lät ju skitkul!

2008-11-29 @ 11:53:54
URL: http://beatdriven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0