Do you love me?



Ahhh tävlingen som ska ta mig till Australien slutar om 4 timmar. Jag har kommit i kontakt med de som ligger före mig, och det är en tjej som heter Josefin och hennes storebror. De är skitotrevliga och barnsliga och nu kommer jag bli ännu argare om jag förlorar för de är absolut inte värdiga vinnare. Om ni gillar min blogg så hjälp mig folket, säg åt er familj och vänner att rösta. Skicka runt länken på facebook. Vad som helst. Ni kan i kommentarsfältet komma på saker som jag kan göra tillbaka, om jag kan ge något, lotta ut något eller liknande..



Hjälp!
Kommentarer
parro

Nu har jag röstat på dig! ;)

Lycka till!!

2008-11-07 @ 15:50:13
URL: http://parro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0