Ooops!


Det här är nog första gången jag råkar vinna en auktion på Ebay. Ibland när jag har tråkigt brukar jag slänga iväg bud på saker jag tycker är snygga, och som är otroligt billiga. Oftast budas mitt bud över, för att plagget i fråga är mer värd än utropspriset. Men denna gång var det ingen som ville fynda så jag fick en äkta läder bustier för 179 kr, med frakt inräknat. SWEEEET!

Frågan är hur man bär upp den, vad matchar man liksom? Jag har önskat mig en bustier i evigheter för det är snyggt på sånna pinnar som mig. Den är så snygg i sig, men jag har aldrig riktigt reflekterat över resten av kroppen. HJÄLP!

Kommentarer
Soulie

tycker om det jag läser i din blogg! Och du ser ut som en 80-tals beauty. Keep doing ur thing (: peejz!

2008-11-19 @ 12:11:52
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com
katharina

Lätt, ta på dig någon snygg liknande body och din bustier ovanpå, sedan ett par svarta läder tights och ett par höga snygga pumps till. Snyggt till det skulle vara långt mörkt hår med rak lugg. Gala (på något vis skulle det kännas lite lady gaga eller nicole scherzinger)

2008-12-15 @ 22:27:43
URL: http://katharinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0